Reklamationsret
Når du handler hos Beslagsgrossisten.dk, har du 24 måneders reklamationsret.
Reklamationsretten dækker fejl, som var til stede, da du købte produktet.
Varen kan godt se fejlfri ud, når du køber den. Men den kan have skjulte fejl eller mangler, som først viser sig, efter du har brugt varen i et stykke tid. Det vigtige er, at fejlen eller årsagen til fejlen er til stede ved købet.
En fejl vil typisk have været til stede på købstidspunktet, hvis den ikke opstår, fordi du har brugt varen på en forkert måde.
Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Beslagsgrossisten.dk vil returnere dig alle pengene hvis
- varen har en væsentlig fejl
- det ikke er muligt for Beslagsgrossisten.dk, at bytte eller reparere varen.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis også dine (rimelige) fragtomkostninger.
Har du en reklamation?
Skulle du ønske at reklamere over en vare, beder vi dig kontakte vores kundeservice på info@beslagsgrossisten.dk eller på telefon 44 22 17 44. Vi hjælper dig hurtigt videre og finder i fællesskab den bedste løsning.
For at kunne behandle din henvendelse så effektivt som muligt, anbefaler vi, at du oplyser ordrenummer samt vedhæfter billeder af den pågældende vare og en kort beskrivelse af fejlen.